باخت استقلال درشب افتضاح داوری....
تاريخ : جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, | 1:58 | نویسنده : نازنین زهرا

سرمربی تیم استقلال می‌گوید اگر قرار به اجرای عدالت بود، باید تیمش با نتیجه 4 بر دو سپاهان را شکست می‌داد اما در شب ناعدالتی فوتبال، استقلال باخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته‌ی دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به طرفداران خودمان تبریک می‌گویم که در رابطه با جباری برخورد خوبی داشتند.

اما درباره بازی باید بگویم قبل از این‌که روی نیمکت بنشینیم روی یک اشتباه گل خوردیم اما کم‌کم بر بازی حاکم شدیم اما در موقعیت‌ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم تغییراتی داشتیم و حاکم بر بازی بودیم.

وی ادامه داد: در صحنه پنالتی من از زمین دور بودم و نمی‌دانم چه شد اما مدافع ما گفت که توپ به پشتش خورده است. طبق آماری که من داشتم 11 موقعیت خراب کردیم که برای ما ایجاد موقعیت هم یک امیدواری است. به بازیکنان تبریک می‌گویم. عدالت فوتبال رعایت نشد. حداقل باید 4 بر 2 می‌بردیم اما به سپاهان هم تبریک می‌گویم. آنها هم خوب گلشان را حفظ کردند و هم ما بدشانس بودیم.

قلعه‌نویی گفت: این بازی من را خیلی امیدوار کرد. البته طبیعی است که ما دیر شروع کردیم و هنوز به طور کامل آماده نیستیم. روی نیمکت فقط شش نفر را داشتیم.

بازی اولمان اصلا خوب نبودیم اما در 25 دقیقه پایانی عملکرد خوبی داشتیم. امروز به ناعدالتی باختیم. قبول ندارم که امروز دفاعی بازی کردیم. خلق کردن 11 موقعیت روی دروازه سپاهان کار آسانی نیست.

وی افزود: روز خوب فغانی نبود. 2 پنالتی برای ما نگرفت و پنالتی سپاهان هم اصلا درست نبود. امیدوارم که من اشتباه کرده باشم؛ چرا که فغانی ازداوران خوب مملکت ماست اما به عهده کارشناسان و دپارتمان داوری می‌گویم. عسگری آدمی است که حقیقت را می‌گوید.

وی افزود: من قبول دارم که هافبک‌های ما آماده نبودند اما خوب بازی کردند. البته طبیعی است که نکونام و آندو هنوز آماده نباشند اما همین که با این شرایط به ما کمک کردند باید از آنها تشکر کنم. قبول دارم که در خط هافبک انتظارهایمان برآورده نشد.

خبرنگاری از سرمربی استقلال پرسید قبول دارید که امروز به دلیل نداشتن بازی‌ساز ضربه خوردید، که وی گفت:

من قبول دارم ا که بازیگردان نداریم اما من از شما یک سوال دارم؟

پرکارترین بازیکن آنها که بود؟ خبرنگار پاسخ داد: رحمان احمدی. قلعه‌نویی در ادامه افزود: کم‌کارترین بازیکن ما که بود؟ مهدی رحمتی.

آنها اصلا موقعیتی نداشتند. فقط یک کاشته بود که امید ابراهیمی زد. پنالتی را هم که خدا کند من اشتباه کرده باشم. گل دوم آنها بدون شک روی فرهاد مجیدی خطای پنالتی شد اما همان توپ برگشت و برای سپاهان پنالتی شد.

به هر حال این اشتباهات روی کار یک تیم تاثیر می‌گذارد. در مجموع اگر ما می‌خواهیم از قهرمانی‌مان دفاع کنیم و در آسیا خوب باشیم باید خیلی بهتر کار کنیم اما در این بازی با همه اشتباهات داوران، موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و حقمان باخت نبود. هرچند که ما باید از این موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم.

ناگفته نماند نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال گفت:توپ به دست بازیکن استقلال برخورد نکرد.
هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره پنالتی گرفته شده برای سپاهان عنوان کرد:قضاوت از تلویزیون سخت و دشوار است و باید یک صحنه روشن و مشخص را دید تا بتوان ارزیابی صحیحی داشت.
وی افزود:آنچه از طریق تلویزیون دیدیم نشان می دهد که در این صحنه توپ به دست بازیکن استقلال برخورد نکرد و در واقع پنالتی سپاهان صحیح نبود.
وی درباره صحنه دومی که در محوطه جریمه استقلال رخ داد و محمد غلامی سرنگون شد، افزود: این صحنه هم که مزدک میرزایی گفت پنالتی تر بود، به هیچوجه پنالتی نبود.

 آبی دلان :بازی دوروداره که یکیش باخته ،حالادرسته عدالت رعایت نشده عیبی نیست به امید موفقیت دردیدارهای بعد....

یاعلی



:

مرد همیـــــــشه آبــــی

نظرات شما عزیزان:

کهکشانی ها
ساعت1:59---11 مرداد 1392
این استقلال است که از سپاهان خورد
پاسخ:آره واقعا به نامردی باختیم ولی خوب به یه تیم رده پایین نباختیم اینش خوبه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شروع دوباره
  • حامل